2014. július 23., szerda

Wu Yi Fan - Time Boils The Rain

Kérték páran egy Facebook-os csoportban, hogy fordítsam le Kris (EXO) számát mely a kínai Tiny Times 3 c. film OST-je lesz, és mivel én magam is gyönyörűnek találom ezt a dalt, eleget is tettem a kérésüknek.
Ez az első dalszövegfordításom, valamint a videó is elsőként került ki a kezeim közül. A Sony Vegas Pro 12 programot használtam amivel rendesen meggyűlt a bajom. :D Hozzá kell még szokni mert elég profi felülete van.

Kris egyébként abszolút kedvenc az EXO-ból, annak ellenére is, hogy kiszállt és akkora botrány volt körülötte. Nyugodtan mondhatjuk, hogy csak jobban járt, hogy otthagyta az SM-et. És hogy miért? Csak hallgassátok meg a dalt. Még soha nem hallottuk ilyen gyönyörűen énekelni! :)
Wu Yi Fan - Time Boils The Rain 


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép dal, igazán! Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hogy hova írjam, mert levetted oldalról az ablakot, de nagyon örültem, hogy volt egy amerikai egy angol és egy koreai látogatód is. Gratulálok, ez biztos nagyon kellemes érzés!

    VálaszTörlés
  3. Igen, szándékosan vettem le a chat ablakot. :)
    Biztosan csak véletlenül találtak rá az oldalamra, megesik az ilyen, viszont nem hiszem, hogy értettek is valamit az oldalról. :)
    De azért köszönöm! :)

    VálaszTörlés